افتتاح 31 کانون فرهنگی هنری مساجد در یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر

یزدفردا "مسئول کانون مساجد استان یزد از افتتاح 31 کانون فرهنگی هنری مساجد به مناسبت سی ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد خبر داد.
علی حکیمیان در مراسم افتتاح کانون فرهنگی هنری جوانان عاشورائی مسجد قیام یزد با اشاره به 3 برابر شدن کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در آینده ای نزدیک تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از مرز 200 کانون فرهنگی هنری خواهد گذشت.

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با تائید نهائی و صدور مجوزهای جدید به زودی به 206 کانون خواهد رسید.

حکیمیان در ادامه توجه به نقاط محروم و توسعه فعالیت ها از مرکز استان به سایر شهرستان ها را سیاست دبیرخانه کانون مساجد در یکسال گذشته ذکر و تصریح کرد: در این راستا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها برای ارتباط بهتر و موثرتر با کانون های فرهنگی هنری و تمرکز زدائی از مرکز استان به عنوان رابطین کانون مساجد معرفی شده اند.

بر اساس این گزارش به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون مساجد یزد،وی در ادامه با اشاره به حضور جوانان در ترکیب هیات امنای کانون فرهنگی هنری جوانان عاشورائی خاطرنشان کرد: زمینه سازی برای حضور مستمر جوانان در مساجد هدف کلان کانون مساجد بوده وبی شک 3 برابر شدن کانون های فرهنگی هنری مساجد در سایه شور و نشاط واستقبال این جوانان محقق شده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا